Modtagekontrol

 

Når du modtager din ordre med dine produkter er det meget vigtigt, at du tjekker hele den leverede ordre for fejl og mangler.

Evt. reklamation skal ske før indbygning af produkterne.


Derfor er er det vigtigt at du grundigt udfører modtagekontrollen nøje, før du tager produkterne i brug, for at sikre at der kan reklameres inden for 2-4 dage.

  1. Overensstemmelse mellem bestilling, følgeseddel og leverede varer.

  2. Mængde.

  3. Transportskader.

  4. Kontakt hurtigst muligt kundeservice ved fejl eller skader

 

Herunder er ovenstående uddybet yderligere:

  • Kontroller ved modtagelsen, at leverancen indeholder de bestilte produkter, herunder formater og farver i det rigtige antal.
    På følgesedlen er anført, hvordan de bestilte varer er pakket, hhv. på hele paller og enkelte stykker.
  • Under transport og ved af- og pålæsning kan der ske beskadigelser. Kontrollér derfor ved modtagelsen, leverancen for synlige fejl og mangler. Når produktet tages i anvendelse anses dette for en accept af produktets egenskaber og udseende.
  • Evt. reklamation skal ske før indbygning af produkterne.
    (Det betyder før i begynder at lægge fliserne / stenene / produkterne)